Mali ve Hukuki Danışmanlık

Hayata geçirmek istediğiniz bir iş fikriniz var ya da kendi işinizde belirli bir zamandan beri çalışıyorsunuz.Sadece şirketinizin kuruluş aşamasında değil, çalışma süresince de farklı uzmanlıklara sahip pek çok danışmana başvurmanız gerektiğini biliyorsunuz.

Belki de, şirketinizde ilgili uzmanlar için pozisyon açmanız gerekiyor.Henüz yolun başında olduğunuz için, personel giderlerinin de içerisinde olduğu masraf kalemlerini düşünmeniz son derece normal. Bir ofis tutacak, dayayıp döşeyecek, faturaların ve aidatların yanı sıra ofisin düzenli ve temiz tutulması için, ofiste çalışılırken kullanılacak şeyler için ayırmanız gereken bütçeyi düşündükçe iş kurmayı erteliyor olabilirsiniz.

Belki de yapmayı planladığınız çok fazla şey olmasına rağmen, ofis masraflarının altından kalmadığınız için şirketinizi kapatmayı düşünüyorsunuz. Çağdaş iş çözümleri, sırtınızdaki maddi ve manevi yükü azaltmakla kalmıyor, şirketinizi büyütmeniz ve iş fikrinizi geliştirmeniz için sandığınızdan daha fazla destek olabilecek hizmet paketleri sunuyor. 

Mali Konularda Danışabileceğiniz Bir İş Ortağı

Her şirket, mali işlerini kaydeden, sınıflayan, özetleyen ve raporlayan bir uzmana ihtiyaç duyuyor. İşletmelerin bir kısmı, bünyesinde bir muhasebeci çalıştırarak ya da bir mali müşavirlik firmasından destek alarak alacak ve vereceklerini kayıt altına alıyor, devlete ödemesi gereken vergiyi hesaplıyor ya da çeşitli indirim ve teşviklerden yararlanıyor.

Fatura kesmek için şahıs şirketi kuran ve freelance (serbest) çalışan bir uzmansanız ya da henüz kendi işinizi yeni kuran bir girişimciyseniz bir muhasebeci çalıştırmanız mümkün olamayabiliyor. Üstelik, şirketiniz ya da işiniz doğrultusunda farklı uzmanlara danışma ihtiyacınızın olması, ek masraflar yönünden gözünüzü de korkutabiliyor.

Yeni nesil ofis çözümleri sunan firmalar, birlikte çalıştıkları profesyonellere işlerini kolaylaştıran ve büyütmelerine yardımcı olan alternatif hizmetler sunmayı ihmal etmiyor. Size yasal bir iş adresi sağladıkları gibi, farklı konularda sundukları danışmanlık hizmetleri sayesinde, bütçenizi aşmadan işinizi geliştirmenize ve yürütmenize destek oluyor.

Bünyesinde çalıştırdıkları alanında uzman isimler, mali konularda aklınıza takılan sorulara çözüm sunuyor; ne kadar vergi ödemeniz gerektiği, nasıl teşvik ve indirimlerden yararlanabileceğiniz ya da nelere dikkat etmeniz gerektiği gibi konularda yardım ediyor.

Hukuki İhtiyaçlarınızda Yanınızda

Şirketler, sadece mali konularda değil, hukuki konularda da uzman desteğine ihtiyaç duyuyor. Şirketin kuruluş aşamasında hazırlanacak ana sözleşmeden diğer şirketler ya da çalışanlar arasında imzalanacak sözleşmelere kadar her konuda iş kanunu konusunda uzmanlaşmış bir avukatın görüşünü almak gerekiyor.

Haksız rekabet söz konusu olduğunda, belli başlı lisansların alınması zorunluluğu doğduğunda, mal ya da hizmet alışverişi sırasında yaşanan anlaşmazlıklarda ya da vergi gibi konularda yaşanan problemlerde, bir avukatın desteğini almanız büyük önem taşıyor. 

Toplantı Odası hizmetlerimizden yararlanın

İhtiyaç duyduğunuz her an danışabileceğiniz ve desteğini alabileceğiniz bir avukat için, iş ve ticaret hukuku konusunda uzmanlaşmış bir avukatı işe almanız gerekmiyor. Düzenli ödemelerle sahip olabileceğiniz hukuki danışmanlık hizmeti, size ekstra büyük maliyetler çıkarmadan uzman isimlerle çalışmanızı garantiliyor.

Danışmanlıkla Desteklenen Sanal Ofis Hizmeti

Şirket Kuruluşunuzu Bizimle Yapın

Şirketiniz için yasal bir adres de sunan mali ve hukuki danışmanlık hizmeti, özellikle şirketinizin kuruluş aşamasında ihtiyaç duyduğunuz desteği size sunuyor. Yaşadığınız mali ve hukuki problemlerde vakit kaybetmeden uzman görüşü almanıza yardımcı olan hizmet, şirketinizi ve haklarınızı koruyor. 

Ofisteofis, yenilikçi ve ekonomik çözümleri sayesinde değişen çalışma kültürüne adapte olmanızı kolaylaştırıyor, iş fikirlerinizin arkasında durmanız ve hayallerinizi gerçekleştirmeniz için sizi destekliyor.

Siz de şirketinizi en kısa zamanda kurmak için mali ve hukuki danışmanlık hizmetine ihtiyaç duyuyorsanız bir an önce Ofisteofis’le telefon ya da mail yoluyla iletişime geçebilir, kazançlı çıkacağınız hizmet paketleri hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olabilirsiniz. 

Ofisteofis Sanal Ofis ve Sanal Santral Hizmetleriyle Karşınızda

Sanal Ofis, maliyet olarak da oldukça büyük avantajlara sahiptir. Standart bir ofis ve sekreter için sadece 1 aylık olarak yapacağınız harcama ile siz sanal ofis hizmetini tüm 1 sene boyunca alırsınız.

© 2018 All rights reserved

İletişim

  • 0 (850) 305 05 39
  • 0 (533) 678 3333
  • info@ofisteofis.com
  • Atakent Mahallesi 221.Sokak No:3 Rota Ofis D:17 Halkalı Küçükçekmece İstanbul
WhatsApp chat